A Plague Tale: Requiem ze wsparciem dla Nvidia DLSS i ray tracingiem na PC

We change the game
A Plague Tale: Requiem

Na wczorajszej transmisji live poznaliśmy dokładną datę premiery gry A Plague Tale: Requiem. W trakcie wydarzenia mieliśmy okazję zobaczyć także obszerny gameplay ze wspomnianej produkcji. Okazuje się jednak, że to nie koniec informacji na temat kontynuacji przygód Hugo i Amicii. Firma Nvidia podzieliła się bowiem dobrą wiadomością dla wszystkich użytkowników komputerów osobistych, którzy czekają na sequel A Plague Tale: Innocence.

A Plague Tale: Requiem w wersji na PC doczeka się zarówno wsparcia dla ray tracingu, jak i technologii Nvidia DLSS. W wiadomości opublikowanej przez firmę Nvidia czytamy, że dzięki wspomnianym technikom posiadacze kart graficznych GeForce RTX będą mogli liczyć na „najlepsze wrażenia z wyższą wydajnością oraz maksymalną wierność wizualną i jakość obrazu”. Niestety na oficjalne wymagania sprzętowe gry przyjdzie nam jeszcze nieco poczekać.

Przypomnijmy, że A Plague Tale: Requiem zmierza na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch (Cloud). Gra ma zadebiutować na wymienionych platformach 18 października bieżącego roku. Warto również pamiętać, że kontynuacja przygód Hugo i Amicii w dniu swojej premiery pojawi się w usłudze Xbox Game Pass.

Leave a comment

do góry