Ulepszenie ułatwiające celowanie dla graczy Rainbow Six: Siege i korzystających z kart GeForce
Użytkownicy kart graficznych GeForce serii 10 i nowszych, a także fani Rainbow Six: Siege mogą już pobrać publiczny serwer testowy, uruchomić grę w wersji Vulkan i przedpremierowo przetestować technikę NVIDIA Reflex. Trzeba wyłącznie przejść do opcji wyświetlania i włączyć NVIDIA Reflex Low Latency.
Redukcja opóźnień systemowych jest priorytetem dla wszystkich graczy, bo ułamek sekundy w momencie naciśnięcia spustu może oznaczać przegraną rozgrywkę. Łatwiejsze namierzanie wrogów i poprawa szybkości reakcji jest możliwa dzięki minimalizacji opóźnień przez NVIDIA Reflex.
Analizator opóźnień NVIDIA Reflex pomaga graczom mierzyć i optymalizować opóźnienia systemowe. Elektronika i oprogramowanie wbudowane w monitory i myszy pozwalają na łatwy pomiar opóźnień, co umożliwia stworzenie własnej konfiguracji dla maksymalnej responsywności. Wśród produktów zgodnych z analizatorem opóźnień NVIDIA Reflex dostępny jest już monitor ASUS ROG SWIFT 360Hz PG259QNR, a także mysz MSI Clutch GM41.
NiOh 2: The Complete Edition oraz Mount & Blade II: Bannerlord dołączają do gier obsługujących NVIDIA DLSS.
Włączenie DLSS w grze NiOh 2 zwiększa liczbę klatek wyświetlanych na sekundę nawet o 58%. Dzięki temu użytkownicy kart GeForce RTX mogą liczyć na stałą płynność powyżej 60 fps.
Z kolei gracze Mount & Blade II: Bannerlord technika NVIDIA DLSS mogą cieszyć się wydajnością większą nawet o 50% w rozdzielczości 4K, osiągając ponad 60 kl./s na wszystkich kartach GeForce RTX.
Techniki NVIDIA DLSS i Reflex stały się łatwiejsze do implementacji w grach bazujących na silniku UE4
Producenci gier mogą już łatwiej korzystać z najbardziej przełomowych technik. Programiści, którzy korzystają z silnika UE4 mają możliwość stosowania techniki DLSS jako wtyczki do Unreal Engine 4.26. Co więcej NVIDIA Reflex jest już dostępna jako funkcja w UE4.
Przodujące firmy wykorzystują technikę NVIDIA DLSS do zwiększenia wydajności procesów akcelerowanych przez sztuczną inteligencję
Nie tylko gracze korzystają z zalet DLSS. Teraz także branża kreatywna może wykorzystywać tę technikę w celu usprawnienia różnorodnych procesów roboczych, w tym wizualizacji architektonicznej, wirtualnej rzeczywistości, projektowania produktów, filmów animowanych, symulacji i generowania danych.
Przodujący twórcy, w tym 51 World, Surreal Film Productions, Industrial Light & Magic (ILM), Hyundai Motors, Orca Studios czy Goodbye Kansas Studios, korzystają z techniki DLSS, żeby zwiększyć produktywność i realizować swoje kreatywne plany.